piątek, 24 kwietnia 2015

ROGALIKI





"Jadłaś kiedyś rogaliki z nadzieniem o konsystencji gluta...??"

Kaśka Ty to zawsze potrafisz rozbawić. Ja coś powiesz to już powiesz.
No do wtedy jeszcze nie jadłam, ale tak się nakręciłam, że zrobić musiałam.

No i powstały one. Moje koślawce z nadzieniem o konsystencji "gluta" :p




Może nie idealne, ale Moje pierwsze własne Emotikon grin
CIASTO DROZDZOWE NA SLODKIE BULKI
pół kilograma mąki, 2 jajka, szklanka mleka w której roztopisz drożdże, pół szklanki cukru, pół kostki masła roztopionego
Przed włożeniem do piekarnika smaruje rozbełtanym jajkiem.
Piekę ok 13-15 min w temp 190 stopni
Farsz z kaszy mannej i wiórków kokosowych
Dodaj napis
gotuje kasze manna- tyle że gestsza niż zazwyczaj
wiórki mocze w szklance mleka-gorace
muszą spuchnąć.
jak kasza jest w garnku jeszcze ciepła,o konsystencji gęstszej niż budyń...;)- dodaje wiórki i mieszam
cukier i cukier waniliowy do smaku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przydało sie? podziel sie tym ze mna;)