sobota, 28 lutego 2015

Bajaderki

Gdy Ci smutno, gdy Ci źle.... Idź do kuchni wyżyj się...
Tak też uczyniłam w dniu dzisiejszym.
Od dłuższego czasu zbierałam w sobie siły aby zrobić te kule.
Po głowie tłukła się myśl "nie będzie im smakować, albo będą kręcić nosami"
Tak, też się stało.
 Z tym, ze za nim spróbowali już się wypowiadali.
Siedzą w lodówce do dnia następnego, aż się przekonają, że są bardzo smaczne :p
Męska ręka w takich wyzwaniach jest bardzo przydatna...

BAJADERKI Emotikon smile
1 kg łącznie piernika i przesuszonych drożdżówek
8 łyżek masła
200 ml mleka
4 łyżki kakao (Ja użyłam decomoreno)
pół szklanki zmielonych orzechów włoskich i laskowych
6 łyżek dżemu (użyłam truskawkowego)
1 łyżka olejku rumowego, można także użyć rumu

Przygotowanie:
Ciasto i drożdżówki zmiksowałam w mikserze. W garnuszku rozpuściłam masło, dodałam mleko i kakao. Zagotowałam. Następnie dżem i olejek rumowy. Dodałam do tego zmiksowane ciasto. Wymieszane zostawiamy do schłodzenia. Formujemy kule i obtaczamy w orzechach.
SMACZNEGO






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przydało sie? podziel sie tym ze mna;)