poniedziałek, 30 marca 2015

Makaronowe szaleństwo









Kiedy byłam dzieckiem poznawałam tajniki kuchni, której królem był Mój tato. Tam powstawał najlepszy pod słońcem rosół w każdą niedzielę i święta. Tam także powstawał najlepszy makaron pod słońcem. Marzyłam o tym, że kiedyś będę i Ja miała swoją własną kuchnię, w której będą powstawały najwspanialsze dania dla Mojej rodziny. Tak też się stało. A od niedawna dzięki wspaniałej osobie jestem szczęśliwym posiadaczem maszyny ułatwiającej mi pracę.
W tą chłodną aczkolwiek słoneczną ostatnią niedzielę marca powstał u mnie Mój pierwszy własny domowy makaron :) 



MAKARON DOMOWY

2 szklanki mąki łyzeczka soli 2 jajka 2 łyżki wody
Zagniatamy ciasto ze wszystkich składników.  Dzielimy ciasto na pół i wałkujemy na wysypanej mąką stolnicy. Ciasto podzieliłam na 4 części i przy wsparciu Mojego "potwora", który zagniótł i rozwałkował ciasto powstały 4 placki, które suszyłam, a następnie przepuściłam przez maszynkę.Ciasto można także zwinąć w rulon i cienko pokroić. Tak o to powstaje Nam makaron.







2 komentarze:

Przydało sie? podziel sie tym ze mna;)